U toku noći hitno su ažurirali internet platformu i postavili izdvojeni baner “izbori 2018”, a jutros optužili RTRS.

“Јavni servis Republike Srpske (RTRS) ponovo iznosi neistine i laži na račun BN televizije, što nije prvi put. Posljednja laž koju su iznijeli odnosi se na BN portal, koji navodno vijesti o Davidu Dragičeviću emituje u rubrici ”Izbori 2018”, pišu danas kolege sa RTVBN.

Ko laže?

POSTAVI ODGOVOR

Komentar
Ime