CINS je u julu ove godine pisao da je emitovanjem ove emisije Pink prekršio zakon, ali da REM nije podneo prekršajnu prijavu. Dva meseca kasnije, prijava je podneta nakon dopunskog izveštaja stručne službe REM-a, a u njoj se, između ostalog, navodi da je ta emisija zapravo oglas i da je umesto zakonom dozvoljenih 12 minuta u toku jednog sata, trajala skoro dva sata. Ona takođe nije na propisan način odvojena od ostatka programa, piše CINS.

Kako se navodi u tekstu, REM je u prekršajnoj prijavi naveo i da je tokom poslednje izborne kampanje Pink 43 minuta uživo prenosio izbornu konvenciju Srpske napredne stranke (SNS) u Nišu.

Dodaje se da je REM prekršajne prijave podneo i protiv Prve i televizije Happy. Prva je poput Pinka prenosila konvenciju SNS-a iz Niša, a Happy je promovisao Ivicu Dačića u jednoj od svojih emisija duže nego što je to zakonom dozvoljeno.

S obzirom da je reč o političkoj promociji izbornih lista, ni Prva ni Happy, poput Pinka, nisu na propisan način ove reklame odvojili od ostatka programa, što je REM takođe naveo kao njihove prekršaje, navodi CINS.