OHR planira uskoro reklamirati “važnost rješavanja državne imovine”, za šta će potrošiti skoro 68.000 KM.

Na OHR-ovoj internetskoj stranici je kompanijama/agencijama već upućen poziv da dostave medijski plan za reklamiranje ovog pitanja.

Naveli su uslove poziva, a plan je da se reklame emituju i na tri javna servisa (BHT1, FTV i RTRS) te dvije privatne televizijske stanice (BN i Nova).
“OHR guši demokratski proces u BiH – njihovo mešetarenje po pitanju imovine koči napredak”

Naglasili su da svoje poruke već plasiraju na nekim od istaknutih televizijskih kuća, ali nisu precizirali na kojima, te da su spremni za promjenu izbora medija ako im se za to ponude argumentovani razlozi.

Osim toga, OHR-ov plan je da “važnost rješavanja državne imovine” reklamira i na Googleu, Facebooku, Instagramu i YouTubeu. Međutim, kako su ukazali, fokus treba biti na onima koji ne toliko redovno prate sadržaje koji se plasiraju preko mobitela ili računara, pa su tako manje izloženi reklamama na društvenim mrežama.