Foto: RTRS

Trninić je nakon sastanka sa Injcem rekao da su objekat i oprema tog aerodroma prevaziđeni, te da se razgovara o proširenju.

On je naveo da je kompanija iz Beograda Kontiki pokazala interes za usluge ovog aerodroma i već je postignut određeni dogovor za uvođenje čarter letova dva puta sedmično za Antaliju i jednom sedmično za Grčku.

– Pokušali smo ih zainteresovati i za let prema Tivtu, tako da postoji i ta mogućnost – dodao je Trninić.

Prema njegovim riječima, saradnja Aerodroma Republike Srpske sa avio-kompanijom Rajaner pokazala se vrlo uspješnom, navodeći da je u protekloj goodini prevezeno 35.000 putnika.

– Ako to uporedimo sa 2017. godinom, kada je prevezeno 20.000 putnika vidimo da je riječ o značajnom rastu, pogotovo imajući u vidu da je Rajaner u protekloj godini poslovao sa našim aerodromom samo dva mjeseca – istakao je Trninić.

On je podsjetio da, osim postojeće tri linije, Rajaner od proljeća planira uvesti i četvrtu za Berlin.

Foto: RTRS
Foto: RTRS

– Sa Rajanerom smo razgovarali i o proširenju destinacija na jesen. Mi smo zainteresovani da to bude Beč, ali oni će dati posljednju riječ – rekao je Trninić.

On je dodao da se nastavlja saradnja i sa Er Srbijom.

Trninić je naveo da očekuju u ovoj godini 200.000 putnika.

– Značajan je rast broja putnika avio-saobraćaja u BiH, devet odsto u odnosu na prošlu godinu, pri čemu je značajan doprinos dao i ovaj aerodrom – smatra Trninić.

On je napomenuo da se radi na realizaciji leta Banjaluka-Moskva tri puta sedmično.

Trninić je naglasio da je zadovoljan rezultatima, ali da se mora ići dalje, te se razgovora o novim destinacija i sa drugim avio-kompanijama, pri čemu ima izvjesnih pomaka, o čemu će više riječi biti na jesen.

Foto: RTRS
Foto: RTRS

Injac je rekao da je realno očekivati da se Aerodrom u ovoj godini približi broju od 200.000 putnika.

On je podsjetio da Rajaner servisira destinacije Memingen, Brisel i Stokholm, pri čemu je Banjaluka uključena u sistem redovnog avio-saobraćaja.

– Ima mnogo prostora za razvoj avio-saobraćaja u Banjaluci – dodao je Injac.

On je naglasio da se Aerodromi na zadovoljavaju samo razvojem putničkog saobraćaja, te da je danas potpisan sporazum i o nastavku izgradnje kargo objekta jer je Banjaluka tako pozicionirana da ima punu mogućnost za razvoj i ove vrste saobraćaja, na čemu će se intenzivno raditi.