Osim praćenja aktivnosti u vestima, opoziciji koja želi da izađe na izbore biće omogućena redovna gostovanja u političkim emisijama (“Fokus” svakoga dana posle vesti u 16 časova i emisijama “Stav” i “Osvrt”). Od kada je najveći deo opozicije proglasio bojkot zbog neregularnih izbornih uslova, već je primetno da se na “O2” pojavljuju tzv. “antibojkotaši”.

Ideja vlasti je da pred međunarodnom zajednicom iskoristi naziv “B92” koji je nekada predstavljao značajno ime u svetu novinarstva i pokaže da je ta televizija otvorena za opozicione aktivnosti.

Procenjeno je da kao najmanje gledana od svih televizija sa nacionalnom frekvencijom, neće naneti nikakvu štetu vlastima.

Podsećamo, vlasnik Srđan Milovanović pod netransparentnim okolnostima, dobio je novac od Telekoma Srbija za kablovsku mrežu “Kopernikus”, da bi krajem 2018. godine kupio dve televizije sa nacionalnom frekvencijom, “Prvu” i “O2”. Njegov rođeni brat Zvezdan Milovanović je glavni poverenik SNS u Nišu.

Foto: Printscreen

Kako se nadaju u vladajućoj stranci, građani bi mogli da nasednu na kampanju da se vraća “B92” i da je slobodniji od ostalih televizija, a zamisao je da ova SNS televizija bude svojevrsno kukavičje jaje na ovim izborima.

Sve će se desiti početkom marta.

POSTAVI ODGOVOR

Komentar
Ime